Chcem nové webové
stránky našej firmy
Chcem nové webové stránky našej firmy:














Chcete poznať cenu našich služieb a alebo sa len informovať o možnostiach spolupráce? Vyplňte prosím tento krátky formulář a my Vás budeme kontaktovat. Vyplňte prosím tento krátky formulár a my Vás budeme kontaktovať.
Chci zlepšiť
propagáciu našej firmy
Chcem zlepšiť propagáciu našej firmy:













Chcete poznať cenu našich služieb a alebo sa len informovať o možnostiach spolupráce? Vyplňte prosím tento krátky formulář a my Vás budeme kontaktovat. Vyplňte prosím tento krátky formulár a my Vás budeme kontaktovať.

REKLAMNÉ (DARČEKOVÉ) PREDMETY

Prečo investovať do reklamnej (DARČEKOVÝCH) PREDMETOV?

Či už doba ponáhľa viac či menej rýchlo, jedno zostáva. Rozhodneme Ak sa do niečoho investovať, musíme v tom nájsť zmysel. Rovnako je to s reklamnými predmetmi. Popularita, význam a efekt reklamných (darčekových) predmetov stojí na troch pevných základoch.

  • 1. človek odjakživa miluje darčeky
    • Reklamných predmetov možno využiť pri rokovaniach s významnými obchodnými partnermi ako milé upomienky na príjemné a plodné stretnutie či prísľub nádejne sa rozvíjajúci spolupráce. Reklamnými predmetmi môžete obdarovať pri príležitosti Vianoc, narodenín, výročí a iných významných sviatkov či udalostí. Sú vždy po ruke a poslúži ako milá pozornosť. Aj maličkosť dokáže potešiť.
  • 2. mať logo na pekných veciach posilňuje ego
    • Považuje sa za čoraz väčšiu prestíž podávať kávu vo vlastnom dizajnovom hrnčeka vo "vašich farbách" s cukrom, smotanou a cukrovinkou opatrenú taktiež vašim logom a šampanské servírovať v brúsených čašiach s vypískovaným logom vašej spoločnosti. Pozvať obchodných partnerov na výlet balónom a pred vetrom je chrániť vestou a čiapkou s vašim logom ... Mať vhodné reklamné predmety je dnes otázka štýlu.
  • 3. investície do reklamných predmetov vás takmer nič nestojí
    • Od chvíle, keď padol dvousetkorunový cenový strop pre reklamné darčeky odpočítateľné od základu dane sa výrazne posunuli možnosti investícií do reklamných predmetov. Nová úroveň bola posunutá na 500 korún. Vedľa bežných reklamných predmetov sa tak čoraz častejšie nakupujú reklamné predmety luxusné.

AKÝ JE VÝZNAM REKLAMNÝ darčekových predmetov Z POZÍCIE MARKETINGU?

  • 1. nájdu dobré uplatnenie ako darčeky v spotrebiteľskej súťaži
  • 2. sú efektívnou stratégiou pri posilňovaní vernosti cieľovej skupiny (ľudia milujú darčeky)
  • 3. sú takmer neodmysliteľné pri budovaní značky a spoločenskej prestíže

OPATRENIA REKLAMNÝ PREDMET LOGOM

Darček opatrený logom už nie je iba darček, ale dobrý marketingový ťah, ktorý vám pomôže urobiť za pár korún veľa muziky. Druhy potlačí rozlišujeme podľa charakteru potláčaného tovaru.

  • Tampónová (jednofarebný alebo viacfarebný) tlač je využívaný pre potlač reklamných predmetov z plastu (prepisovacie perá, zapaľovače, otváraky, prívesky, sponky, metre, otvárače listov, stolné hodiny, kalkulačky...).
  • Sieťotlač (jednofarebný alebo viacfarebný) vedľa toho slúži najmä k potlači reklamných predmetov ako sú tašky z netkanej textílie, športové tašky, dáždniky apod
  • Na textilné materiály (golfové čiapky, tričká, uteráky, košele, bundy apod) potom býva použitá výšivka. K dispozícii je niekoľko druhov vyšívacích technológií.

Kontaktný formulár

Máte nejaký dotaz, ktorý by ste nám radi položili? Ak áno, tak neváhajte využiť kontaktného formulára.

Formulár pre dotaz






Položky označené * sú povinné!

Aktuality

16.11.2012

STAVYMA spol. s r.o.

Spustili sme nové webové stránky
pre STAVYMA spol. s r.o.

www.stavyma-reality.cz

Virtuálné prehliadky Web na splátky

Tlačiť | Hore ∆