Chcem nové webové
stránky našej firmy
Chcem nové webové stránky našej firmy:














Chcete poznať cenu našich služieb a alebo sa len informovať o možnostiach spolupráce? Vyplňte prosím tento krátky formulář a my Vás budeme kontaktovat. Vyplňte prosím tento krátky formulár a my Vás budeme kontaktovať.
Chci zlepšiť
propagáciu našej firmy
Chcem zlepšiť propagáciu našej firmy:













Chcete poznať cenu našich služieb a alebo sa len informovať o možnostiach spolupráce? Vyplňte prosím tento krátky formulář a my Vás budeme kontaktovat. Vyplňte prosím tento krátky formulár a my Vás budeme kontaktovať.

COPYWRITING

Základom úspešného webu je kvalitne napísaný text. Text, ktorý predáva!

Šetriť na kvalitnom obsahu webovej prezentácie sa neoplatí. Investície do copywriterské práce je jednorazová a návratná v krátkom časovom intervale. Dobrý text dokáže neúspešný web zmeniť na úspešný. Dokáže návštevníka zaujať v mori konkurenčných prezentácií, lapit, presvedčiť a udržať. Veď, neexistuje lepšia zákazník ako ten, ktorý sa vracia na "miesto činu".

Kvalitne napísaný text

  • zaujme a udrží pozornosť návštevníka
  • poskytne požadované informácie v pravý čas na správnom mieste
  • bežného návštevníka zmení v nádejného zákazníka

Kvalitný text pritom nemusí vždy priamo predávať. Vždy ale musí upútať návštevníka pozornosť, vzbudiť v ňom zvedavosť a záujem. Niekedy má text za úlohu len vzbudiť záujem alebo rozšíriť povedomie o službách, výrobkoch či o značke.

Na základe jednotlivých cieľov, ktoré sú takto na texty kladené, rozlišujeme:

  • texty pre priamy predaj (e-shopy) - cieľom je záväzná objednávka a text musí poskytovať dostatok informácií, aby návštevníka presvedčil
  • text pre vzbudenie záujmu - cieľom je žiadosť o konkrétnejšie ponuku, dotaz alebo iný prejav záujmu
  • text pre rozšírenie povedomia - cieľom je posilnenie povedomia o výrobku alebo službe a text musí prinútiť k zamysleniu a nabudiť návštevníka k nákupu v maloobchodnej sieti
  • text pre posilnenie imidžu a značky - cieľom je vzbudenie a udržanie záujmu čitateľov, hoci neprišli nič kúpiť a precízne texty sú orientované na médiá, investorov a potenciálnych obchodných partnerov

Umenie kvalitných textov:

  • osloviť cieľovú skupinu priamočiarym oznámením "čo a pre koho"
  • prinášať užitočné informácie čitateľnú a zrozumiteľnej forme
  • podávať informácie pravdivé a aktuálne
  • upútať zaujímavú a kultivovanú formou obsahu
  • podať vyčerpávajúce informácie stručne a výstižne
  • vhodne zvolenou slovnou zásobou zvýšiť viditeľnosť a tým aj návštevnosť prezentácie

Kontaktný formulár

Máte nejaký dotaz, ktorý by ste nám radi položili? Ak áno, tak neváhajte využiť kontaktného formulára.

Formulár pre dotaz






Položky označené * sú povinné!

Aktuality

16.11.2012

STAVYMA spol. s r.o.

Spustili sme nové webové stránky
pre STAVYMA spol. s r.o.

www.stavyma-reality.cz

Virtuálné prehliadky Web na splátky

Tlačiť | Hore ∆