Chcem nové webové
stránky našej firmy
Chcem nové webové stránky našej firmy:














Chcete poznať cenu našich služieb a alebo sa len informovať o možnostiach spolupráce? Vyplňte prosím tento krátky formulář a my Vás budeme kontaktovat. Vyplňte prosím tento krátky formulár a my Vás budeme kontaktovať.
Chci zlepšiť
propagáciu našej firmy
Chcem zlepšiť propagáciu našej firmy:













Chcete poznať cenu našich služieb a alebo sa len informovať o možnostiach spolupráce? Vyplňte prosím tento krátky formulář a my Vás budeme kontaktovat. Vyplňte prosím tento krátky formulár a my Vás budeme kontaktovať.

SEO OPTIMALIZACIA

SEO (Search Engine Optimization) znamená v slovenskom preklade "optimalizácia pre vyhľadávače", častejšie však vystupuje pod skratkou SEO.

ČO JE TO SEO OPTIMALIZÁCIA

Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) je metóda, ako efektívne získať cielené návštevníkov na svoje webové stránky či internetové obchody. SEO zaisťuje vysokú návštevnosť, ako dôsledok toho, že odkaz na Vaše webové stránky je zobrazovaný na popredných pozíciách vo výsledkoch vyhľadávačov.

PREČO JE DÔLEŽITÉ BYŤ NA PRVEJ POZÍCII

  • 1. Štatistiky dokazujú, že viac ako 80% návštevníkov internetu hľadá vybrané produkty a služby prostredníctvom vyhľadávačov (SEZNAM.CZ, GOOGLE.CZ, ...)
  • 2. Z prieskumu tiež vyplýva, že najviac týchto návštevníkov v ČR vyhľadáva prostredníctvom SEZNAM.CZ, a síce 60%. Hneď na druhom mieste v rebríčku popularity vyhľadávačov sa v ČR umiestnil GOOGLE.CZ (25%) a za ním s 15% všetky ostatné dohromady (CENTRUM.CZ, ATLAS.CZ ...).
  • 3. Ľudská pohodlnosť ďalej súvisí s ďalšie alarmujúce cifru - 95% hľadajúcich si prehliadnite len odkazy na 1. strane, na ďalšie je ochotných pozrieť sotva 5% návštevníkov.
  • 4. Čo z toho plynie? Ak máte skvelú webovú prezentáciu alebo internetový obchod a nachádzate sa s ním kdesi na desiatej strane, znamená to to isté, ako ich nemať. Nezaujíma popredné pozície na SEZNAM.CZ alebo GOOGLE.CZ, keď návštevníci hľadajú práve Vaše služby alebo produkty, totiž neznamená len veľkú stratu návštevníkov a tým aj potenciálnych zákazníkov, ale predovšetkým dobrovoľnú stratu možného zisku.

CO JE TO PageRank

PageRank je hodnota dôveryhodnosti webovej prezentácie. Svoj PageRank má každá webová prezentácia. A čím je vyššia, tým je daná prezentácia dôveryhodnejšie. Iba SEO optimalizácia mnohokrát nestačí. Často je potrebné zaregistrovať tiež webovú prezentáciu v katalógoch. Hodnota PageRanku webových prezentácií totiž priamo súvisí s množstvom spätných odkazov, smerujúcich z iných webových stránok na tú Vašu. V praxi to potom znamená, že takúto webovú prezentáciu oboznámené fulltextový vyhľadávač ako kvalitný a umiestnia ju na prednejšie pozíciu.

AKO FUNGUJE SEO OPTIMALIZÁCIA

Rozdiel medzi dvoma zdanlivo rovnakými webovými prezentáciami môže byť na prvý pohľad bežným okom úplne prehliadnuteľný, a napriek tomu sa jedna prezentácia nachádza na jednej z popredných pozícií a druhej si na desiatej strane sotva všimneme. Rozdiel medzi oboma prezentáciami spočíva totiž v čomsi dosť podstatnom. Líšia sa bohatosťou a štruktúrou obsahu, rozmiestnením a dôrazom na určité kľúčové slová. Dnešný systém fungovania vyhľadávacích robotov je totiž nastavený tak, aby zohľadňoval dve základné veci:

  • 1. Kvalitný zdrojový kód stránok a prístupný, obsahovo bohatý a dobre štruktúrovaný obsah.
  • 2. Množstvo dôveryhodných odkazov z iných kvalitných webov s vysokou návštevnosťou ako dôkaz, že Váš web je zaujímavý a medzi užívateľmi obľúbený.

ZÁSADY SEO OPTIMALIZÁCIA

SEO optimalizácia je dôsledná mravčej nikdy nekončiacej práce. Musíte si pri tom uvedomiť tri zásadné veci:

  • Dbať na to, aby ste svoju webovú prezentáciu naplnili relevantnom a hodnotným obsahom.
  • Nezabudnúť, že ak sa chcete dostať na popredné pozície, musí byť Vaša prezentácia pre roboty vyhľadávačov viac než len zrozumiteľná.
  • Ani na okamih neusínejte na vavrínoch. Vedzte, že na internete nie ste jediný, kto ponúka Vaše služby alebo produkty. Vyhľadávače preto musíte absolútne presvedčiť, že práve Vy si zaslúžite patriť medzi TOP 10 výsledkov.

POSTUP SEO OPTIMALIZÁCIA

1. ANALÝZA KĽÚČOVÝCH SLOV

Zacielenie na slová a frázy, ktoré sme si zvolili ako najpravdepodobnejšie zadávaná slová a frázy pri hľadaní nášho oboru podnikania, nami ponúkaných služieb či produktov.

Pre správnu voľbu kľúčových slov a fráz využívame týchto nástrojov:

  • štatistiky hľadaných slov na SEZNAM.CZ
  • nástroj pre návrh kľúčových slov GOOGLE AdWords
  • nástroj pre návrh kľúčových slov Sklik

2. PREPROGRAMOVANIE WEBOVÉ PREZENTÁCIA

Naplnenie webovej prezentácie relevantnom a kvalitným obsahom. Roboti vyhľadávačov nahliada na webové prezentácie inak ako ich návštevník. Dobre preprogramovanie webová prezentácia musí byť zrozumiteľná, prehľadná a pútavá ako pre návštevníkov, tak pre roboty vyhľadávačov.

3. VÍŤAZSTVO NAD KONKURENCIOU

Vytvorenie povedomia (spätných odkazov na Vaše webové stránky), čím vyhľadávače rozpoznajú Vašu webovú prezentáciu ako vhodnú pre umiestnenie na popredných pozíciách. Len tak Predbehnite konkurenciu, ktoré je na internete nepreberné množstvo.

4. ZVYŠOVANIE KONVERZNÉHO POMERU

Proces SEO optimalizácia nikdy nekončí. Je potrebné uvedomiť si, že vyhľadávače neustále mení a vylepšujú svoje algoritmy, preto sa výsledky vyhľadávania neustále mení. Je potrebné byť ostražití, vždy krok pred konkurenciou, a svoju prezentáciu neustále vylepšovať a meniť, aby mala čo najvyšší konverzný pomer a prinášala tak čo najvyšší zisk.

VÝHODY SEO OPTIMALIZÁCIA

  • jedná sa o najmenej vtieravo internetovú reklamu, určenú len tým, ktorí skutočne hľadajú, čo Vy ponúkate
  • na rozdiel od iných spôsobov internetovej reklamy predstavuje trvalú hodnotu, nie krátkodobú reklamná kampaň
  • jedná sa o najefektívnejší a najlacnejší internetovú reklamu - v prepočte na počet návštevníkov a konverzií

NEVÝHODY SEO OPTIMALIZÁCIA

  • pomalosť - SEO optimalizácia Vám nezvýši návštevnosť a zisk zo dňa na deň
  • nepolevující ostražitosť - ak si chceme udržať svoju dobrú pozíciu, SEO optimalizácia vyžaduje ustavičné stráženie
  • náročnosť - SEO optimalizácia si vyžaduje hlboký obsahový aj programátorský zásah do Vašej prezentácie

NÁSTROJE SEO OPTIMALIZÁCIA

  • Analýza kľúčových slov (Keyword density) - slúži na zistenie kľúčových výrazov, na ktoré je daná webová prezentácia zameraná.
  • Množstvo spätných odkazov (Link popularity) - slúži na zistenie množstvo spätných odkazov, smerujúcich z iných stránok na Vami zadanú URL adresu.
  • Pozície vo vyhľadávačoch (Position report) - slúži na zistenie pozície zadanej URL adresy vo fulltextových vyhľadávačoch.
  • Kontrola odkazov (Link checker) - slúži na dôkladné preskúmanie Vami zadanej URL adresy, odozvy stránok a na hodnotenie funkčnosti odkazov.
  • Pridať odkaz (Submit URL) - slúži na zaradenie URL adresy do databázy fulltextových vyhľadávačov.

NAŠA PONUKA SEO OPTIMALIZÁCIA

Funkčnosť webovej prezentácie zďaleka nie je jediným kritériom jej kvality. Webové stránky musia spĺňať isté normy - validitu a prehľadnosť. Nami vytvorené webové prezentácie SEO optimalizáciu už zahŕňajú. Ponúkame Vám tiež SEO analýzu súčasnej prezentácie. Podrobne preskúmame zdrojový kód každej webovej prezentácie, vyhodnotíme situáciu, popíšeme chyby a navrhneme príslušné riešenia.

Našou úlohou a cieľom je získať pre Vašu webovú prezentáciu čo najlepšiu pozíciu vo vyhľadávačoch. Základom pre dosiahnutie vytýčeného cieľa je technicky správne napísaná webová prezentácia. K tým najlepším výsledkom je však potrebné dospieť dôkladným skúmaním a dôsledne vykonanými zmenami obsahu. S dôverou sa na nás obráťte a BUDETE jednotkou!

Kontaktný formulár

Máte nejaký dotaz, ktorý by ste nám radi položili? Ak áno, tak neváhajte využiť kontaktného formulára.

Formulár pre dotaz






Položky označené * sú povinné!

Aktuality

16.11.2012

STAVYMA spol. s r.o.

Spustili sme nové webové stránky
pre STAVYMA spol. s r.o.

www.stavyma-reality.cz

Virtuálné prehliadky Web na splátky

Tlačiť | Hore ∆