Cieľom online marketingu je získať vysokú návštevnosť a potom aj konverziu webových stránok, alebo internetového obchodu a to tak, že odkaz na Vaše webové stránky sa bude zobrazovať na popredných pozíciach vo výsledkoch vyhľadávačov, na kľúčové slová, ktoré potrebujete.
Existujú dva najčastejšie a najefektívnejšie spôsoby online marketingu. Prvý z nich je SEO (optimalizácia pre vyhľadávače), čo je súbor techník, ktoré sa usilujú o získanie návštevnosti webu skrz neplatené výsledky vyhľadávania. Webové stránky sú vytvárané a ďalej optimalizované, aby ich vyhľadávače na dotazy vyhľadávajúcich umiestňovali čo najvyššie.
Druhý spôsob je PPC (platené kliknutie) - vo vyhľadávačoch sa zobrazuje najčastejšie ako sponzorovaný textový odkaz. V obsahovej sieti ako textová, bannerová alebo video reklama. PPC (pay-per-click) program Zozname sa volá Sklik a Googlu AdWords. PPC je termín zaužívaný pre celé inzertné programy.
Pomôžeme Vám tiež v nastavení reklamy v rámci Facebook Pixel.